A Thousand Lines
Freelance journalist, Juan, encounters inconsistencies in a cover story by an award-winning reporter. Juan uncovers a potential scandal, but upon informing his editors, the board dismisses his concerns, and decide to stand with their reporter as the stakes are too high. However, Juan continues to push the boundaries, risking his career and reputation in search for the truth.