Alter Bridge - Live at Wembley
Live at Wembley is the second concert film and live album by the rock band Alter Bridge. The performance was filmed at the band's largest headline show to date at the prestigious Wembley Arena November 29, 2011, and was released worldwide March 26, 2012. Also include is the behind the scenes documentary 'Road to Wembley' which follows the band on their European tour and culminates at Wembley show.