Mastodon - Live at Brixton
On February 11, 2012, Mastodon took the stage at London's O2 Academy, Brixton capping off the band's world tour for their fifth studio album, 'The Hunter.' This sold out performance was the band's first show at Brixton. In addition to performing their latest songs 'Curl of the Burl,' 'Black Tongue,' and 'Dry Bone Valley' the band dug into their catalog performing 'Colony of Birchmen,' 'Capillar...