Bullet For My Valentine - Live at The O2 Academy
Running red hot on the heels of their fourth album 'Temper Temper', Bullet For My Valentine rolled into Birmingham's O2 Academy like a tank, armed with burning anthems like 'Your Betrayal', 'Tears Don't Fall' and 'Waking The Demon' alongside newer cuts 'Temper Temper' and 'Riot'. With big ambitions and bigger riffs, the band have always had world domination fairly in their sights, but they've n...