Brick Mansions
In a dystopian Detroit, abandoned brick mansions, left from better times, now house only the most dangerous criminals. Unable to control the crime, the police constructed a colossal containment wall around this area to protect the rest of the city. For undercover cop Damien Collier, every day is a battle against corruption. For Lino, every day is a fight to live an honest life. Their paths never should have crossed, but when drug kingpin, Tremaine, kidnaps Lino's girlfriend, Damien reluctantly accepts the help of the fearless ex-convict and together they must stop a sinister plot to devastate the entire city.