Color Rush
Yeon Woo (Yoo Jun), who lives with neurological blindness that allows him to see only gray tones, experiences a life-changing moment when Yoo Han (Hur Hyun Jun) enters his world. Suddenly, color begins to wash over Yeon Woo's perception whenever Yoo Han is near, sparking a potential connection beyond friendship. Meanwhile, Yeon Woo's aunt Yi Rang (Yeon Min Ji) continues searching for her long-missing sister. Recruiting Yoo Han's help, they embark on a journey to uncover the truth about Yeon Woo's mother, uncovering unexpected mysteries along the way. As their investigation deepens, Yeon Woo and Yoo Han must navigate their growing feelings and the secrets surrounding her disappearance. This is a 2020 South Korean mystery romance movie based on the web novel by Se Sang, produced by Story Wiz and Conversion TV.