Happy Go Lucky
Four dudes, one journey and a lot of fun. Starring Mathieu Crepel, Victor Daviet, Thomas Delfino, Sylvain Bourbousson, and a large group of friends. Check out the crew as they make their way through the French backcountry, and across the globe to the Mt. Baker Banked Slalom event.