Live at The Sydney Entertainment Centre - Hall and Oates
When Daryl Hall and John Oates took to the stage at Sydney’s Entertainment Centre as the iconic bass line of ‘Maneater’ began to play, the fans knew they were in for a treat. This duo may have been opening concerts with that irresistibly smooth number for years, but it never seems to lose its magic, and the crowd – an eclectic mix of teens and baby boomers alike – lapped it up. Daryl Hall and J...