Mastodon - Live at the Aragon
'Live At The Aragon' is Mastodon's first live concert film ever released. This hour and eighteen minute long performance captures the band's sonic assault recorded and filmed live October 19th, 2009, at the Aragon Ballroom in Chicago while touring in support of its critically-applauded album, 'Crack The Skye.' 'Live At The Aragon' features 12 live tracks, including 'Crack The Skye' played in it...