Muhammad And Larry
In October of 1980 Muhammad Ali was preparing to fight for an unprecedented fourth heavyweight title against his friend and former sparring partner Larry Holmes. To say that the great Ali was in the twilight of his career would be generous; most of his admiring fans, friends and fight scribes considered his bravado delusional. What was left for him to prove?