Shanghai Nights Documentary
Join Amsterdam producers Jim Taihuttu and Nils Rondhuis, better known as the DJ duo Yellow Claw, on a whirlwind tour of Shanghai. Accompanied by artists from their Barong Family record label, they roam the city’s neon corridors, throw an unforgettable party, and find inspiration for two new albums.