The September Issue
Anna Wintour, the legendary editor-in-chief of Vogue magazine for twenty years, is the most powerful and polarizing figure in fashion. Hidden behind her trademark bob and sunglasses, she has never allowed anyone to scrutinize the inner workings of her magazine. Until now. With unprecedented access, filmmaker R.J. Cutler's new film THE SEPTEMBER ISSUE does for fashion what he did for politics in THE WAR ROOM, taking the viewer inside a world they only think they know.