Thomas & Friends: Hero of the Rails
In a daring race with boastful Spencer, Thomas discovers an abandoned engine called Hiro who comes from a far off place. Fearing he'll be scrapped, Thomas enlists his trusty friends to help rescue him. But will sneaky Spencer foil their plans? Jump on board for adventure and excitement in Thomas' greatest adventure yet 'Hero of the Rails!' and meet new friends Hiro, Victor and Kevin!