Various Artists - Deep Sea Blues
Roger Naber's Legendary Rhythm and Blues Cruise is considered the 'Woodstock of the Waves,' offering the finest in traditional and contemporary music. Robert Mugge's 2-hour DEEP SEA BLUES captures the January 2007 Caribbean cruise. Smooth sailing, indeed!