The Kill Floor
Thrown by the enormity of his goal, Jake decides the one thing he can do to make a real difference is save the family of his friend Harry Dunning. Harry's family was murdered in a small Kentucky town by Harry's out-of-control father, Frank.
Jake and Bill's partnership starts to struggle as they discover more secrets surrounding the unpredictable Lee Harvey Oswald. The conspiracy involving Oswald deepens. Romance blooms for Jake and Sadie.
Everything begins to fall apart as Jake struggles to live two lives: teacher and time traveller. When Sadie's life is threatened, Jake has to make a terrible choice. Lee Harvey Oswald takes steps that will lead him into a date with destiny.