2.43 Seiin HS Volleyball Club
Childhood Yuni and Chika
Kimichika and Yuni were childhood friends, but Kimichika moved away when they were still in kindergarten. Yuni is ecstatic to hear that Kimichika is moving back after eight years, but when they are reunited, Kimichika had completely changed.
The boys get ready for their first tournament and their hopes are high. But Yuni starts to get nervous during the game and panics. Haijima manages to salvage the game, but his teammates now look at him differently.
Kimichika leaves Yuni out of the practice exercises the rest of the team is doing and Seiin finally plays at the Fall Tournament.