26 Men
When Mexican revolutionary Juan Morales plans to topple the Mexican government, Travis takes up the disguise of a gun smuggler to stop him.
When Clint Travis is falsely accused of a murder, Rynning sends him into Galioro Mountains to prove his innocence by finding the cattle rustlers who actually committed the crime.