The Adventures of Champion
A young ranch hand almost falls in with a bad group until Ricky is blinded from a fall while fleeing the two men and needs his assistance.
Sandy investigates Ricky's wild tale of a medicine show operator who supposedly stuffed a small boy into a box.
The worst drought in 20 years is coming over the valley; Champion is looking for a water hole for his herd of wild horses; a foreman is trying to force an elderly woman to sell her ranch for a pittance.