Acapulco Shore
Strange characters invade Acapulco to spend a summer in the same house, a summer full of stories, parties, craziness and wildness.
The Right People
Eight strange characters invade Acapulco to live in the same house for a summer filled with stories, parties, and insanity.
The party goes on in the Acapulco Shore; the jungle boy teaches everyone manners and someone has sex in the house.