Accidentally on Purpose
After a breakup from a charming commitment-phobe, Billie finds herself pregnant by a fling with a younger man, but she decides to keep both her baby and its father.
Memento
Billie finds something surprising when she snoops through Zack's belongings in an effort to get to know him better.
Billie's pregnancy makes her more attractive to the opposite sex, including Zack; an unfortunate incident forces Zack to reject Billie's advances.
Billie and Zack agree to see other people, but Billie finds her pregnancy gets in the way.
Zack surprises Billie by installing a low-flow toilet, which leads to the couple's first big argument.