A film executive hits rock bottom.
Venomous filmmaker Peter Dragon connives his way through contemporary Hollywood with his chauffeur by his side.
While Scott Wolf wants to be in Peter's new action movie, Peter goes to great lengths to sign a star who is in rehab.