The Comeback
A B-list sitcom star is so desperate to revive her career that she agrees to star in a reality television show. Cameras follow Valerie Cherish's every move as she tries to keep her head in the Hollywood game.
Desperate to revive her career, actor Valerie Cherish allows a reality show camera crew to follow her around-the-clock and is cast in a matronly role in a new series.
Valerie Triumphs at the Upfronts
Valerie, Mickey, and the rest of the cast of Room and Bored fly to New York for the annual network event where new shows are unveiled to the media.
Valerie invites her new co-stars to lunch and learns why Juna is such a paparazzi favourite; Mark's daughter asks Valerie for a ride to school.