Enlightened
A corporate employee begins a new life after having a meltdown at work and receiving therapy at a holistic treatment centre.
Amy grows tired of her humiliation at Abaddon and is jealous of Krista's good fortune. She considers taking a more socially responsible job at a homeless shelter.
Amy convinces Levi to go on a river rafting excursion, but discovers that her mission to change him may be more difficult than she thought.
Amy learns of a Mexican-born mother's deportation woes and attempts to motivate her co-workers to join a lunchtime rally for the family. She also organises a women's group.
Amy is excited when Sandy, who she met during group therapy, comes to visit for a couple of days, but must take her to Levi's when Helen refuses to put Sandy up for another night.