Adam-12
The officers of ADAM-12 are involved in a high-speed chase, a murder case and a family dispute.
Malloy and Reed assist a young mother trying to protect her baby from a deranged man.
Reed and Malloy respond to an `officer needs help' and Reed finds that one of his academy colleagues has been critically wounded.
Malloy and Reed look for a robbery suspect, help a woman in a car crash and settle a family dispute.