Killing Ground
Police officer James Street joins the newly formed Special Weapons and Tactics team to investigate the ambush killing of his partner.
Coven of Killers
A mass murderer escapes from prison and gathers members of his `family' to extract revenge for his arrest and conviction.
Hondo is ordered to cooperate with a magazine writer that has asked to study the SWAT squad for an upcoming article.