Sheriff Country
Firewall
Mickey investigates a harrowing missing persons case all while trying to protect her daughter, whose connection to a crime scene raises unsettling questions; Mickey's sister arrives to support her niece during this deeply emotional time.
When a daring daylight robbery shakes the heart of Edgewater, Sheriff Mickey Fox must navigate rising tensions, personal entanglements and a town quick to judge.
A high-stakes transport mission puts Sheriff Mickey Fox and Deputy Boone on edge as they race against time to protect a vulnerable witness.
When a body is discovered along the Eel River, Sheriff Mickey Fox and her team launch a homicide investigation that rattles the heart of Edgewater; Wes risks everything to uncover the truth about the murder.