Adam Richman Eats Football
Adam is in Birmingham for an Aston Villa home game. He gets to tuck into an Indian mixed grill at a Desi pub, tries a Champions League standard mushroom ravioli and enjoys a pad Thai at The Barton Arms.
Adam is on the south coast to watch Brighton and Hove Albion. He first tries some fresh Mexican tacos, and then tastes monkfish and triple-cooked chips, a gourmet version of classic British fare.
Adam explores the match day food culture surrounding Liverpool FC. He enjoys fan-favourite salt and pepper chicken, and a half pig's head roast lunch.