Alert: Missing Persons Unit
When police officer Nikki Parker's son goes missing, she joins the LAPD's Missing Person's Unit to help other people find their loved ones, even as she searches for her own.
The MPU investigates the abduction of a young child, whose abduction is likely revenge related to her father's work.
The team investigates when a woman runs down a man and forces him to get in her car at gunpoint; more information about Keith's kidnapper comes to light.
The MPU searches for a college student after she goes missing during a house party; Sidney and Keith try to adjust to normal life again.
The MPU works to track down the kidnapped son of a doctor, but the case takes a turn when his mother gets in direct contact with the kidnapper; Kemi expresses her concerns for Sidney's wellbeing to Nikki and Jason.
A foster care worker is reported as missing, but after he ends his own life, the team start to investigate a pregnant woman he was seen with who has been missing for two years; Sidney follows Keith and fears he may be dangerous.
Jason and Mike search the Allegheny Mountains for a missing couple; Keith bonds with a patient at a trauma therapy group.