The Calling
An NYPD detective on a spiritual mission to do justice is left to question his own humanity when seemingly routine investigations turn upside down.
He's Gone
An NYPD detective on a spiritual mission to do justice delves into the life of a missing boy after his mother reports his disappearance.
The Knowing
Avi's deep dive into the life of the missing Vincent reveals a dark and complex family dynamic that neither of Vincent's parents acknowledge; Zach channels Vincent in his writing.
Avi expands his search for Vincent, uncovering hidden truths behind every apartment door; Dania's intentions are questioned; Janine digs deeper into Avi's backstory.
A bomb threat at a local daycare spins Avi into another world of complex lies and motives; Paul's wife is reported missing; Janine encourages Avi to confront his past.
Avi pursues suspects in the bomb threat case, but every lead complicates the investigation; Elisabeth Serra's backstory is revealed; Earl digs deeper into the involvement of the Holts.