Alice & Lewis
Alice has a magic key that takes her to Wonderland. In this other world, she meets Lewis the rabbit and the two quickly become best friends.
Alice and Lewis are playing tennis, but when the Queen sees how much fun they are having, she declares Alice to be her best friend.
Alice thinks she is very good at painting, but when she sees Lewis working, she starts to doubt her abilities. However, there is a map that can paint and is willing to teach Alice and Lewis.