Allegiance
A rookie police officer grapples with the limits of the justice system as she fights to serve her home town.
At her graduation from the country's top police academy, Sabrina Sohal's world is upset by a shocking, inexplicable arrest.
Supply Side
When a lawyer dies of an overdose, Sabrina and the team track a batch of deadly heroin sweeping through Surrey.
Sabrina joins a Serious Crimes investigation into an international car theft ring.
A manhunt ensues for two dangerous brothers whose previous crimes have inflicted enduring scars on a community and fostered deep mistrust for the police. This unveils regrets that continue to haunt Vince.
A call to a motel leads Sabrina and Vince into the underbelly of a migrant worker trafficking ring.