Sight Unseen
To navigate life's obstacles and investigate crimes, a blind former homicide detective gets the help of a professional seeing-eye guide and agoraphobe living 5000km away.
Tess investigates a disturbing mother-daughter killing at a dance academy while dealing with Sunny's escalating paranoia.