Alone: Frozen
Veterans of Alone must use their skills, experience, and 10 items to survive 50 brutal days along the frigid and windswept coast of Labrador, Canada.
The harsh Labrador environment has a profound effect on participants' mindset and strategies and proves too much for one participant to overcome.
Frost arrives and changes the landscape, creating new priorities for the participants. Some deal with the consequences of a diet with no diversity, while others battle major shelter issues. The competition wears on the survivalists.