Alone Norway
A week in, the situation becomes critical for those who have not managed to catch a fish, they wonder how long they can survive on just berries.
The isolation and the monotonous silence at Altevatnet in Troms begins to erode the psyche of the participants. Some find ways to deal with the loneliness, but others find it a great challenge.