Ameiro Paradox
Principled gossip magazine reporter Satoshi Onoe (Keito Kimura) clashes with his polar opposite – the slobby photographer Motoharu Kaburagi (Yamanaka Jyutaro) – when they are forced to work on celebrity stakeouts together. As they strive to catch exclusive scoops, their rivalry gradually gives way to unexpected romantic feelings. Will their tension escalate, or is an unlikely workplace love story on the horizon? This 2022 Japanese drama is based on a hit manga series by Isaku Natsume.