Perfect Propose
Hirokuni Watari (Shunya Kaneko) is an office worker on the brink of burnout due to his stressful job and demanding boss. With no time to eat properly or get enough sleep, his health starts to deteriorate. One exhausting day, he collapses on the sidewalk, where he is recognized by his childhood friend, Kai Fukaya (Kouta Nomura). Kai, needing a place to stay, offers to cook all of Hiro’s meals in exchange for accommodation. This arrangement transforms Hiro’s life, providing comfort and companionship. However, while Kai hopes for their relationship to become romantic, Hiro remains uncertain. Will love blossom, or will challenges prevent them from finding happiness together? This 2024 Japanese BL drama series was based on a manga by Tsurukame Mayo and was directed by Horai Tadaaki.