Ancient Advanced Technology
David Hatcher Childress travels the globe in search of high technology in our ancient past. David embarks on journeys to Peru, Bolivia and Egypt to discover the technology they used to build their ancient civilisations.
David and his team check out the giant stone balls in Costa Rica and examine the mysterious megalithic statues on a remote island in Nicaragua.
Ancient Advanced Technology in Nazca & Central Peru
David Hatcher Childress investigates the strange museum of Dr. Cabrera and its stones depicting dinosaurs and humans.