Angel Eyes
On Soo Wan's birthday, Dong Joo invites her over to meet his family and takes her on a romantic adventure; Jung Hwa fills in for Dong Joo at work.
Hospital director Jae Beom tries to persuade Dylan Park (Dong Joo) to return to the U.S.; Dylan looks for answers about his mother's mysterious death.
Hospital authorities frown on Soo Wan's methods during emergencies; when Dong Joo confronts her, the two are struck by a sense of familiarity.
Ji Woon tries to make peace between his girlfriend, Soo Wan, and Dong Joo; chance brings the former lovers together.
Soo Wan arrives at the emergency room; Ji Woon learns about Soo Wan's first love; Jae Beom pushes Dong Joo to return to Boston.