When My Love Blooms
When they met at university, Yun Ji-su falls head-over-heels for Han Jae-hyun; in the present, she receives a troubling call from her son's school.
Ji-su and Jae-hyun are trapped in town overnight; after returning home, Jae-hyun uses his resources to learn more about Ji-su's personal life.
Jang Seo-gyeong's actions at the school anger Jae-hyun; Ji-su is warned to stay away from the company protests.
Jae-hyun watches Ji-su get arrested for protesting and is reminded of the person he used to be; Seo-gyeong hosts a party with ulterior motives.
Ji-su takes extra part-time work to try and pay for the ruined dress; her ex-husband finds something disturbing among their son's things.
Lee Se-hun watches Jae-hyun and Ji-su; in the past, Ji-su makes a heartbreaking choice for Jae-hyun's sake.