Animals Decoded
Body Language
Scientists are just beginning to unravel the mysteries animal communication. See how our planet's creatures use body language to express themselves.
Rumble In The Jungle
Scientists are using new methods to better understand the sophisticated vocal communication methods used by animals to talk to each other.