Wild Crusades
Sri Lanka is one of the most bio-diverse places on the planet but it’s also home to one of the world’s fastest-growing human populations. Take a look at the efforts underway to ensure that animals and humans share this tiny island in peace.
Hidden in the jungles of Sri Lanka is a charismatic monkey: the toque macaque. Each macaque is unique, from its facial features to social skills. With increasing human contact, see how the monkeys lives are being affected in unexpected ways.