Anne Boleyn
An exploration of Anne Boleyn's final months as she struggles to secure a future for her daughter Elizabeth and to challenge the powerful patriarchy closing in around her.
Too Close To The Sun
Anne Boleyn is convinced she will bear Henry VIII a male heir to the throne, but the king's attention starts to wander.
Locked in the infamous Tower, Anne is accused of treason, adultery, and mystifyingly, incest. She is watched by her former ally Lady Shelton, who is secretly passing information to Cromwell.