Apple & Onion
Apple and Onion find themselves with a new roommmate when a stray cat comes pawing at their window, but Onion starts to fear that his friendship with Apple may be in jeopardy.
Apple and Onion work to get tips at the pizza place so they can earn enough to ride the hot-air balloon that is in town for one day only.