Arctic Secrets
An exploration of the secrets of the Arctic, a mysterious and sparsely populated place. Due to the hostile climate of these territories, the wildlife and tribes of the Inuit population struggle to survive.
Illustrates how the Arctic, locked in darkness for nearly seven months, springs to life once the sun rises above the horizon, exploring ideas of migration, hibernation, the food web and habitat change.