Ariel
Ariel goes on fun-filled, action-packed mermaid adventures with her friends in the mystical underwater country of Atlantica.
Atlantica Day / A Winner's Spirit
Ariel composes a celebratory song for Atlantica; Ariel tries to assist Flounder in the All-Atlantica Swim Race.
Ariel tries to stop a pesky hermit crab from stealing her land treasures; when Ariel is tasked with being the royal banner carrier for Atlantica's parade, she thinks it's a small job and doesn't take it seriously.
Jewels visits and copies everything Ariel does; Sebastian tries to relax for a day.