Super Happy Magic Forest
Balloon Quest
The heroes discover that their latest quest, delivering 30 birthday balloons to Mr Friendlyface's cousin, is not as easy as they expected.
The Mushroom King
Trevor is on a quest to return the Icicle of Destiny when he topples into a cavern of tiny mushrooms who treat him like a king.
Herbert takes his failed cooling hat invention along on a quest, using it to save the day after being faced with the Riddlemaster's jibes.
When tasked with the simple quest of building a flat-packed wardrobe, the heroes fail to read the instructions and are whirled into a wonky world.