Babylon Berlin
Inspector Gereon Rath uncovers a dangerous web of shadows when investigating 1929 Berlin's seedy underbelly.
The freight train reaches Berlin, tempers ignite in Charlotte's household, and aspiring inspector Janicke makes use of a hidden skill.
Kardakow realises that his initial instinct was correct, a photo enlargement reveals two leads, and Rath and Charlotte receive key intel from a colourful character.
Rath makes a confession to a priest, and later to Wolter. Charlotte persuades medical student Rudi to perform a secret autopsy, which uncovers a vital clue.