The Tunnel
Second installment of this compelling drama. The killer claims to highlight the ills of contemporary European society as his second truth unfolds. Stephen Beaumont crosses the paths of Karl and Elise once more. Are they any closer to an answer?
The serial killer steps up his cross-Channel campaign targeting a further elderly victim in his moral crusade. The race is on for police in Britain and France to identify and capture the murderer before more lives are brutally lost.
Fourth episode of this thrilling drama. Detectives battle to locate the elderly soldier before he freezes to death. In the meantime, is naive teenager Sophie safe lodging with seemingly harmless Benji?
The Truth Terrorist's third truth begins as Benji carries out his Samurai mission. Sophie's life is now at stake and police believe they can use her to stop TT's rampage. Karl gets more than he bargained for while visiting Charlotte.
As youths are burnt alive, police suspect the hand of the Truth Terrorist once more. They finally make a key arrest. Will this be the end of the killings in this brilliantly tense Anglo-French thriller?