Backstage With Katherine Ryan
Jimmy, the 26-year-old Virgin
Katherine welcomes Jimmy Carr, Nick Mohammed, Desiree Burch, and Seann Walsh. Desiree dives into her religious upbringing, Nick wows everyone with magic, and Seann talks about infidelity.
Katherine invites Jimmy Carr, Sue Perkins, Judi Love, and Nish Kumar for drinks and canapés to watch previously unreleased clips.