Ten Percent
The Nightingale Hart talent agency are among the best in London's high-pressure entertainment scene, but they are thrust into chaos after the unexpected death of their founder.
Still reeling from their devastating loss, the agents cope in different ways as tensions flare. Jonathan and Rebecca are at odds over a mix-up involving their A-list clients.
Cultures clash as the Americans take over the office. Dan and Rebecca race to win a new client, while the truth about Jonathan and Misha's relationship is revealed.
Relationships all over the office reach boiling points, while Jonathan has trouble managing two clients who are married.